2012. február 23., csütörtök

Farsang

Tegnap farsang volt a suliba, és ha már mindenki az osztályból, én is be akartam öltözni valaminek.
 Reggel döntöttem el, hogy cica leszek és iskola előtt kb. 15 perccel kezdtem el cicafüleket gyártani :D Nem lett az igazi, sőt, inkább hajaz manókéra, de semmi gond :D:D
A sminkről nem volt időm képet csinálni ( de majd megcsinálom mégegyszer és megmutatom nektek :) ), így is késésben voltam, viszont mutatok egy közös képet, amit a lányokkal csináltam, úgy sem láttatok még rólam egész alakos képet :D ( a fényképezőn el volt állítgatva valami, azért sikerült ilyenre.)


És az osztályom :D :



4 megjegyzés:

  1. nagyon csinos kis cica voltál:D

    VálaszTörlés
  2. jajj cuki cica voltál:$ én tuti tündér lettem volna:) kiskoromban sosem voltam az :( éééés olyan jó alakod van:)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm:$ Valahogy gondoltam, hogy tündér lettél volna :)
    Most én is nagyjából meg vagyok elégedve az alakommal, viszont pont most néztem meg a testtömeg indexem és azt hozta ki, hogy sovány vagyok -.- :D

    VálaszTörlés