2012. március 9., péntek

Kedvenc külföldi bloggerináim

Sajnos sminkes bejegyzéssel még mindig nem tudok jelentkezni, nem gyógyulok kifelé a betegségből :/. Közel 2 hete vagyok ugyanolyan állapotban: folyik az orrom; köhögök; fáj a torkom. Attól tartok tüdőgyuszi lesz, de remélem nem lesz igazam. A piros, kiszáradt orr és sápadt arc miatt nem vállalok sminkes bejegyzést. Jövőhétre remélhetőleg jobban leszek, és jelentkezek make up posttal! :)

Ma a kedvenc külföldi bloggerináimat szeretném megmutatni nektek. Biztosan lesz közöttük olyan, akiket jól " ismertek ", de hátha tudok Nektek új leányzókat mutatni! :) ( Nem szeretetsorrend! )


Kezdeném is a sort Helen Torsgärden-nel. Annyira gyönyörű ez a lány! :) Körülbelül fél éve bukkantam rá a blogjára, azóta is lelkesen követem! Megszállott lettem! :D Tökéletes sminkeket készít, nagyon profi :). Step-by-step bejegyzései segítségével könnyedén el tudjuk készíteni mi is őket ! :)





Szerintem egy nagyon szerethető leányzó, ha ti is szeretnétek nyomon követni, a http://blogg.veckorevyn.com -on megtehetitek! :)

A második lány Dulce lesz. Őt biztosan rengetegen ismeritek, sőőt! Nem csak sminkes, hanem outfites és személyes(ebb) bejegyzéseket is egyaránt készít, így egész közel érezhetjük magunkat hozzá.





Ha még nem ismered, a http://dulcecandy.com -on megismerheted! :) ( Szívesen megismerkednék közelebbről is a gardróbjával :D ;D )

A következő bloggerina nem más, mint Cheryl. Viszonylag régen rátaláltam már a blogjára, és rendszeresen olvasgatom is. Nagyon emlékeztet az arca a Debreczeni Zitáéra! Engem legalábbis! :D





Őt a http://www.makeupbycherylh.com -on olvashatjátok! :)


A következő Nikkie. Őt Youtube-on ismertem meg; és sokat tanultam a videóiból. Egy piszkosul fiatal, ám annál ügyesebb csajsziról van szó.





Nikkie (videó)blogja a következő: http://www.nikkietutorials.com/web/


A következő lány Michelle Phan. Hitetlen, amit ez a lány elért :) ! Egyszerű YouTube videóival vált híressé, ma pedig a Lancome arca :)






Az utolsó  lány a sorban Shantea Mac :). Ahogy Nikkie-re, rá is Youtube-on bukkantam rá. Remek hajas és outfites videói vannak :)





Shantea blogja pedig nem más, mint http://shanteamac.com/ .

Ebben a bejegyzésben Őket szerettem volna kiemelni. Ha gépközelben vagyok, rendszeresen látogatom a blogjaikat, persze ez nem azt jelenti, hogy csak ezeket a leányzókat olvasom és szeretem :) !

Ismeritek ezeket a lányokat ? :)) Szoktátok olvasgatni őket ?:)

2 megjegyzés:

  1. Én csak Dulce Candyt és Michelle Phant ismertem. A többi lányt még nem, de most feliratkozom, mert nagyon szimpatikusak!

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy általam rájuk találtál és remélem Te is megszereted őket !:)

    VálaszTörlés