2012. április 22., vasárnap

Megérkezett a Blog Sale rendelésem!

Sziasztok!
Nemrég rendeltem az egyik lánytól blog sale-en 3 sminkterméket, amiket bemutatok ma Nektek.
Tudom, hogy nem a legújabb trendkiadások, sőt, de ha esetleg nem ismernétek őket, és ráakadtok ti is valamelyik aukción, nem zsákbamacskát fogtok venni :).

Tehát a három termék, amiket vettem:


S-he stylezone szemhéjtus

Már régóta kiszerettem volna próbálni a filces tusokat, így nagyon megörültem, mikor megláttam. Az ára körülbelül ( Blog sale ár, persze) 350 Ft-ba került. Nekem bevált, és megszerettem; csupán egyetlen bajom van vele: nem túl élénk, nem az az igazi szénfekete, amire vágytam :).





Essence - You rock! ' 02 your pink is on fire' ajakszínező 

Nagyon kíváncsi voltam, milyen is lehet egy ajakfilc, ezért rendeltem meg. Az lett a tapasztalatom vele, hogy nagyon szárítja az ajkakat, ezért érdemes használat előtt vastagon bekenni ajakápolóval.





Essence ' 33 it's my party' matt effect szemhéjpúder

Régebben utáltam a kék árnyalatú szemhéjpúdereket; irtó közönségesnek találtam őket, mára viszont nagyon megszerettem, hisz jól kombinálható különböző színekkel, csak meg kell találni a megfelelő árnyalatot:). Nagyon megtetszett ez a mono szemhéjpúder, ezért ezt is megrendeltem:).





Ennyi lett volna mára, remélem tudtam újat mutatni nektek! :)





2 megjegyzés:

  1. Ez az ajakfilc nagyon durva, még sosem próbáltam ki ilyet :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is ő azt első, és még barátkozok vele, de nekem tetszik ! :))

    VálaszTörlés