2012. május 9., szerda

Haul Post - Nemrég beszerzett dolgaim

Sziasztok!

Ma azokat a ruháimat fogom megmutatni, amiket a közelmúltban szereztem be! :) ( Mindegyiket turiban vásároltam )


1. Marks and Spencer limitált kiadású szegecses ing. Annyira tetszik! A képen elég nagynak tűnik, élőben nem ekkora :D. Mint kb. minden más ruhámat, ezt is a gyerekruhák között találtam :$. 680 Ft-ba került.



2. Cuki szaggatott farmer minimellényke :P. Imádom! Annyira fel tud dobni egy-egy outfit-et! Örülök, hogy megvettem :$. 1050 Ft-ba került.




3. Atmosphere törtfehér, laza, szegecses ing. Már a fejemben meg is van, mivel fogom hordani :D. Egy jó kis farmershort, egy feszülős ujjatlan felső, rá az ing és kész is a kényelmes, mégis divatos szaladgálós outfit :P. 480 Ft-ba került.



4. Egyszerű sötétszürke cicagatyó. Már régóta be akartam szerezni egy szürke idomnadrágot, most rátaláltam! :) 480 Ft-ba került.



5. Csini barna bőr magassarkú, pici platformmal. 1500 Ft-ba került :)




6. Nagyon aranyos táska. Nem érdekel, hogy kamu Vuitton, nem érdekel, hogy más lenéz miatta, nekem igenis tetszik, és bátran hordom is ;) 780 Ft-ba került :)


7. H&M Hello Kitty short. Annyira cuki :P. Örültem, hogy pont az én méretem :D 700 Ft-ba került :)
                                       

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése