2012. augusztus 25., szombat

CSAK EZT NE!! - Sminkbakik

Sziasztok!

Tudom, kicsit lerágott csont már ez a téma, de én szerettem volna viccesre venni a figurát és ilyen formában megmutatni nektek azokat a sminkbakikat, amikre szerintem érdemes odafigyelni :D (Csak erős idegzetűeknek!:D)









Amiket "elkövettem" :

- eldolgozatlan, a bőr színénél sötétebb maszk-hatású alapozás
- korrektor helytelen használata
- gyakorlatilag új szemöldökforma létrehozás - mert ugye az íves a szép, divatos :D
- rossz rúzsozás
- túl sok pirosító
- elkenődött szempillaspirál
- a szemfestés szemöldökig ér
- rossz tusvonal

+ 1 divatbaki: hatalmas, fidres-fodros hajgumi!! :D:D

Remélem a képek láttán nem iratkoztok le a blogomról :D


Ti tapasztaltátok valamelyik bakit a környezetetekben?  :)



22 megjegyzés:

  1. te még így is szép vagy :-)))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, de kedves vagy!! :)) Köszönöm szépen, bár kétlem, hogy így lenne :D

      Törlés
  2. Jót nevettem :D De tényleg, szuper poszt, remélem néhányan magukra is ismernek és változtatnak a dolgokon! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :D Ez volt a poszt 2 célja: a megnevettetés és a dolgokra való felhívás :D:D

      Törlés
  3. Hirtelen azthittem ezt a sminket készítetted el ma :D
    Egyébként nagyon a lényegre találtál ha valaki nem tud rendesen sminkelni nem mondom azt , hogy ne csinálja de legalább gyakoroljon előtte !!
    Nagyon jó poszt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, dehogyis :D:D:D Még csak az kellene hogy ez legyen a mai sminkem :D Alig vártam, hogy levakarjam magamról :D:D

      Így van, én is így gondolom. Ha valakinek nem megy jól, gyakoroljon! Nem kell egyből a legbonyolultabbal kezdeni, csinálja inkább az egyszerűbbet, ami jól megy neki :)

      Törlés
    2. Húha, akkor most már nem is merek utcára menni, mert én bizony szoktam ilyen hajgumit használni, igaz feketét. Méghozzá azért, mert ez nem szorítja/töri annyira a hajamat. Most akkor gáz vagyok?

      Törlés
    3. Mindenkinek szíve joga, hogy mit vesz fel az utcára. Ez csak egy egyéni, szubjektív vélemény :) Itthonra én is az általad említett okok miatt bizony használom, de utcára kétlem, hogy viselném. Neked lehet még jól is áll. Nekem nem :)

      Törlés
    4. A többi ponttal egyébként egyetértek, de ezen a hajgumin nem értem mi a ciki. :D Ugyanígy vagyok a kontycsipesszel is, azt is olvastam már valahol, hogy gáz utcára viselni. Nem tudom...szerintem mindkettőt lehet normálisan hordani, de úgy tűnik egyedül vagyok ezzel a véleményemmel. :O

      Törlés
    5. Nem biztos, hogy egyedül vagy vele. Mint írtam, ez csak az én véleményem! :)

      Törlés
  4. :DD Jól eltaláltad! :)
    Tök ciki mikor meglátok egy csajt, és ordít a fejéről, h több rajta a vakolat mint a ruha vagy bármi más, és akkor ne röhögjem el magam... Ha valaki valamihez nem ért ne vágjon bele, vagy tanulja, gyakoroljon rendesen. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :D:D
      Igen, sokszor, ha látok egy lányt ilyesmi sminkben, én is elgondolkozok, hogy ő nézett vajon reggel tükörbe?! Kiábrándító :))

      Törlés
  5. Ez nagyon jó megközelítés volt! Nem a megszokott, jót nevettem :)

    VálaszTörlés
  6. Hát ezen fetrengek. Nagyon jó, nagyon humoros :D

    VálaszTörlés
  7. Nem kevesen szokták túlzásba vinni a pirosítót/bronzosítót ! : S

    VálaszTörlés